Uregelmessigheter
Når ikke alt går etter planen, skal vi gjøre så godt vi kan for å finne en løsning og få deg til reisemålet så fort som mulig.
Vi kontakter deg!
Uregelmessigheter
Forsinkelser
Forsinkelse på din flyvning kan oppstå, vanligvis på avreisedagen, og vi forstår at dette kan være frustrerende. Vi skal gjøre vår beste for å holde deg oppdatert om flyvningen din og hjelpe deg.
Vi skal også gjøre vårt beste for å sende deg regelmessige oppdateringer på SMS og gjennom appen vår. Dersom du oppga mobilnummeret ditt da du bestilte, mottar du SMS-oppdateringer automatisk.
Selv om du blir opplyst om forsinkelsen før du ankommer flyplassen, ber vi deg om å sjekke inn i tide (til opprinnelig avgangstid), med mindre du får beskjed om noe annet. Det hender at forsinkelsen er kortere enn forventet, og vi vil nødig at du skal komme for sent til flyet.
Kanselleringer
Dersom flyet ditt blir kansellert, vil vi alltid gjøre vårt beste for å informere deg om hvilke valgmuligheter du har så snart som mulig på SMS og gjennom appen vår.
Hvis flyet ditt er kansellert, har du to valgalternativer:
Ombooking
Dersom flyet ditt blir kansellert, skal vi gjøre vårt beste for å ombooke reisen din til det endelige reisemålet ditt. Dersom vi ikke gjør dette for deg, kan du endre bestillingen din på nett. Du kan også velge å endre bestillingen til en senere dato til samme reisemål (inkludert videre reise og returbilletter med oss) dersom det er ledige seter.
Få refundert den ubrukte billetten
Dersom du ikke lenger ønsker å reise, kan du kansellere bestillingen og be om å få pengene tilbake for den ubrukte billetten, inkludert på videre flyvninger og returbilletten (dersom du har bestilt dem hos oss).
Du kan lese mer om forsinkelser, kanselleringer og dine rettigheter her