Manglende CashPoints
Manglende CashPoints skyldes vanligvis at du ikke har lagt til Reward-nummeret ditt under bestillings- eller betalingsprosessen. Alternativt kan det være at overføringen av CashPoints ikke er fullført enda.
Mangler du CashPoints fra en tidligere flyreise eller en av partnerne våre? Finn ut hva du kan gjøre her.
Fra en flyreise
Du kan etterregistrere CashPoints opptil 30 dager etter avreise.
Fra en hotellbestilling
CashPoints blir overført til din konto innen 6 uker etter utsjekksdato. Hvis du tror at det har skjedd en feil, kan du kontakte oss.
Fra leiebil eller flyplasstransport
CashPoints blir overført til din konto innen 7 dager etter leiebilen er hentet/transferen er gjennomført.
Har det skjedd en feil? Ta kontakt med tjenesteleverandøren, CarTrawler.
Fra en annen Reward-partner
Mangler du CashPoints fra en annen partner, ta kontakt med dem direkte.
Bli medlem i Norwegian Reward
Fordelsprogrammet som gir deg billigere og enda bedre flyreiser. Helt gratis!
Bli medlem/logg inn