Etterregistrer manglende Spenn og CashPoints 

Manglende Spenn eller CashPoints skyldes vanligvis at du ikke har lagt til Reward-nummeret ditt under bestillings- eller betalingsprosessen. Alternativt kan det være at overføringen av poengene ikke er fullført enda. 

Mangler du Spenn eller CashPoints fra en flyvning eller fra en Norwegian Reward-partner? Finn ut hva du kan gjøre her: 

Fra en flyreise

Du kan etterregistrere Spenn eller CashPoints opptil 30 dager etter avreise. 

Etterregistrer dine poeng her

Fra en hotellbestilling

CashPoints blir overført til din konto innen 6 uker etter utsjekksdato. Hvis du tror at det har skjedd en feil, kan du kontakte oss.

Kontakt oss

Fra leiebil eller flyplasstransport

CashPoints blir overført til din konto innen 7 dager etter leiebilen er hentet/transferen er gjennomført.
Har det skjedd en feil? Ta kontakt med tjenesteleverandøren, CarTrawler.

Kontakt partner

Fra en annen Reward-partner

Mangler du CashPoints fra en annen partner, ta kontakt med partneren direkte. Dersom du mangler Spenn, kontakt Spenn direkte via appen.

Bli medlem i Norwegian Reward

Fordelsprogrammet som gir deg billigere og enda bedre flyreiser. Helt gratis!

Bli medlem/logg inn