Etterregistrer manglende Spenn og CashPoints
Manglende Spenn eller CashPoints skyldes vanligvis at du ikke har lagt til Reward-nummeret ditt under bestillings- eller betalingsprosessen. Alternativt kan det være at overføringen av poengene ikke er fullført enda.
Mangler du Spenn eller CashPoints fra en flyvning eller fra en Norwegian Reward-partner? Finn ut hva du kan gjøre her:
Fra en flyreise
Du kan etterregistrere Spenn eller CashPoints opptil 30 dager etter avreise.
Fra en hotellbestilling
CashPoints blir overført til din konto innen 6 uker etter utsjekksdato. Hvis du tror at det har skjedd en feil, kan du kontakte oss.
Fra leiebil eller flyplasstransport
CashPoints blir overført til din konto innen 7 dager etter leiebilen er hentet/transferen er gjennomført.
Har det skjedd en feil? Ta kontakt med tjenesteleverandøren, CarTrawler.
Fra en annen Reward-partner
Mangler du CashPoints fra en annen partner, ta kontakt med partneren direkte. Dersom du mangler Spenn, kontakt Spenn direkte via appen.
Bli medlem i Norwegian Reward
Fordelsprogrammet som gir deg billigere og enda bedre flyreiser. Helt gratis!
Bli medlem/logg inn