{{'FrontPageAccsessabilityVersionOnDesktopDeviceText' | translate}} {{'FrontPageAccsessabilityVersionOnDesktopDeviceButton' | translate}}

Synshemmede


Vi ønsker å gjøre flyturen din så enkel og problemfri som mulig.

Hvis du har behov for assistanse under reisen, kan du fortelle oss dette når du bestiller på nett eller via kundeservice.

Det er best å bestille minst 48 timer før du reiser, slik at vi rekker å ordne alt som skal til for at reisen din skal gå som smurt.

På flyplassen og om bord

  • Sjekk inn ved innsjekkingsskranken vår minst én time før avgang, slik at vi har god tid hvis det er noe ekstra som må ordnes.
  • Kom til gaten 30 minutter før avgang, slik at du har god tid til å gå om bord og finne deg til rette på flyet.
  • Vi skal holde deg oppdatert underveis og gjøre så godt vi kan for at turen din blir enkel og problemfri. Si fra til våre representanter på flyplassen om det er noe annet vi kan hjelpe deg med (enten på flyplassen eller om bord i flyet).

Førerhunder er velkomne om bord

Førerhunden din kan være med på de fleste flyvningene våre. Finn ut mer om å reise med servicehund/førerhund

This site requires web browser cookies to be turned on!

{{'FrontPageAccsessabilityVersionOnDesktopDeviceText' | translate}}

{{'FrontPageDesktopVersionOnMobileDeviceText' | translate}}