Visjon og verdier


Norwegian ønsker å gi alle muligheten til å fly. Dette gjenspeiles i våre visjoner, verdier, driftsprioriteringer og mål.

Visjon

"Lave priser til alle"

For å realisere visjonen om lave priser til alle tilbyr vi reiseopplevelser av høy kvalitet til konkurransedyktige, lave priser, kombinert med god og vennlig service.

Verdier og driftsprioriteringer

Norwegian styres av selskapets verdier og driftsprioriteringer.

Verdier

  • Direkte
  • Relevant
  • Enkelt

Driftsprioriteringer

  • Sikkerhet
  • Service
  • Enkelt

Målet vårt

Norwegian har til hensikt å være den foretrukne flyreiseleverandøren, samt å skape høy lønnsomhet og høyt utbytte for våre aksjonærer.

For å få til dette skal vi:

  • Holde fast ved selskapets verdier
  • Tiltrekke oss nye kunder ved å tilby konkurransedyktige priser og en reiseopplevelse av høy kvalitet
  • Opprettholde lave driftskostnader samt hjelpsom og vennlig service
  • Tilby valgfrihet: Våre kunder skal kunne velge tilleggsprodukter og -tjenester, noe som gir et rimelig kjernetilbud for prisbevisste kunder og en mer omfattende pakke for de som ønsker litt ekstra
  • Tilby et omfattende nettverk av populære ruter til hovedflyplasser for forretningsreisende, samt et attraktivt utvalg av reisemål for turister
  • Maksimere inntekter gjennom en effektiv og moderne administrasjon
  • Fortsette å utvikle kostnadseffektive produkter og tjenester av høy kvalitet
  • Øke inntjening ved å dra nytte av sterk merkevare og effektive distribusjonskanaler
  • Kontinuerlig kontrollere og forbedre kostnadsbasen der det er mulig
  • Ha en smal og flat organisasjon med raske og direkte beslutningsprosesser
  • Ha en nyskapende, alternativ tilnærming til måten vi utfører forretninger på
  • Være en positiv og foretaksom organisasjon hvor alle kan utgjøre en forskjell