Hjelp og kontaktinfo


Kontakt oss, finn et svar på noe du lurer på eller send oss en kommentar – vi er her for å hjelpe deg.

Hva kan vi hjelpe deg med?

Velg kategori som passer det du tenker på, slik at vi kan hjelpe deg på mest mulig måte.

 

Bestillinger eller generelle forespørsler

Åpningstider (alle dager - service på engelsk)

Mandag-fredag fra 08:00 til 20:00 CET
Lør-søn fra 09:00 til 18:00 CET

 +47 21 49 00 15

  • Danmark +45 70 80 78 80
  • Finland +358 (0)9 231 01 600
  • Frankrike +33 970 738001
  • Italia +390 694 802756
  • Tyskland +49 (800) 5895000
  • Spania +34 902 848 080
  • Sverige +46 (0)770 45 77 00
  • Storbritannia +44 (0)330 828 0854
  • Andre land +47 2149 00 15

Representerer du et reisebyrå?

Besøk Norwegian Agent.

For kunderelaterte henvendelser vennligst benytt telefon, chat eller skjema under "Krav og tilbakemeldinger" nederst.

For ikke kunderelaterte henvendelser ta kontakt med post.reception@norwegian.com

Profil og passord

Glemt passordet ditt?

For å få nytt passord, trenger du bare å skrive inn brukernavnet ditt og følge instruksene du får.

Husker du ikke brukernavnet ditt?

Brukernavnet ditt er det samme som e-mailadressen du brukte da du opprettet profilen.

Vår nye chatrobot har null ventetid og sover aldri

Den kan svare deg på det vi får mest spørsmål om.

Bagasje

Pakk kofferten! Her finner du alt du trenger å vite, fra tillatt innsjekket bagasje og håndbagasje, begrensede gjenstander til beskyttelse av utstyret ditt og spesialbagasje: Informasjon om bagasje

Hjelp til bagasje

Har du opplevd problemer med bagasjen din etter flyreisen? Ikke bekymre deg - vi er alltid her for å hjelpe deg!

Informasjon om forsinket bagasje

Information om skadet bagasje

Bagasjerelaterte henvendelser

For ytterligere henvendelser angående bagasje, vennligst kontakt oss 

Åpningstider (alle dager - service på engelsk)

Mandag-fredag fra 09:00 til 16:00 CET
Lør-søn fra 10:00 til 16:00 CET

 +47 21 49 00 15

  • Danmark +45 70 80 78 80
  • Finland +358 (0)9 231 01 600
  • Frankrike +33 970 738001
  • Italia +390 694 802756
  • Tyskland +49 (800) 5895000
  • Spania +34 902 848 080
  • Sverige +46 (0)770 45 77 00
  • Storbritannia +44 (0)330 828 0854
  • Andre land +47 2149 00 15

Representerer du et reisebyrå?

Besøk Norwegian Agent.

For kunderelaterte henvendelser vennligst benytt telefon, chat eller skjema under "Krav og tilbakemeldinger" nederst.

For ikke kunderelaterte henvendelser ta kontakt med post.reception@norwegian.com

Spesielle behov

Åpningstider (alle dager - service på engelsk)

Mandag-fredag fra 08:00 til 20:00 CET
Lør-søn fra 09:00 til 18:00 CET

 +47 21 49 00 15

  • Danmark +45 70 80 78 80
  • Finland +358 (0)9 231 01 600
  • Frankrike +33 970 738001
  • Italia +390 694 802756
  • Tyskland +49 (800) 5895000
  • Spania +34 902 848 080
  • Sverige +46 (0)770 45 77 00
  • Storbritannia +44 (0)330 828 0854
  • Andre land +47 2149 00 15

Representerer du et reisebyrå?

Besøk Norwegian Agent.

For kunderelaterte henvendelser vennligst benytt telefon, chat eller skjema under "Krav og tilbakemeldinger" nederst.

For ikke kunderelaterte henvendelser ta kontakt med post.reception@norwegian.com

Bestilling på nett

Du kan bestille reisen din på nett om du trenger assistanse. Du kan også legge til en forespørsel på en bestilling du allerede har gjort.

Norwegian Reward

Fra 19. november 2024 vil Norwegian Reward-medlemmer bosatt i Norge, Sverige, Danmark og Finland tjene Spenn Norwegian-flyvninger, istedenfor CashPoints  

Finn ut mer om Spenn og hva som skjer med dine CashPoints

Manglende CashPoints eller Spenn

Glemte du å logge deg inn da du bestilte billett?

Du kan etterregistrere CashPoints eller Spenn flyreiser opptil 30 dager etter avreise 

Har du andre spørsmål om CashPoints, Spenn eller vårt fordelsprogram 

Besøk Norwegian Rewards side for ofte stilte spørsmål

Norwegian Holidays

Norwegian Holidays kundeservice

Her finner du svar på alt du lurer på om reisen din. 

Leiebil

Har du bestilt leiebil?

Hvis du har et spørsmål, kontakt CarTrawler på telefon +47 24 05 50 85.

Du kan lett endre bestillingen på Internett via vår kundeportal

Hvis du ønsker å endre eller avbestille bestillingen, gå til:
https://cars.cartrawler.com/norwegian-new/no/managebooking.

Vil du bestille leiebil?

Finn et godt tilbud på leiebil og bestill nå.

Hotell

Har du bestilt hotell?

Har du spørsmål om bestillingen din? Besøk Norwegian Hotels hjelpesenter eller ring +47 23 02 46 65

For å administrere hotellbestillingen din, besøk Norwegian Hotels.

Vil du bestille hotellovernatting?

Besøk travel.norwegian.com og velg blant over 900 000 overnattingssteder over hele verden.

Charterfly

Har bestilt en chartertur gjennom et reisebyrå?

Andre spørsmål?

Kontakt reisebyrået du bestilte turen hos.

Krav eller tilbakemeldinger

Motta kvittering eller bekreftelse

Send oss et krav

Sørg for at kravet ditt kommer frem til riktig person ved å velge hva det gjelder nedenfor.

Din mening teller

Vi vil gjerne høre hva du synes vi gjør bra og hva vi kan forbedre oss på.

Har du allerede sendt oss krav eller tilbakemelding?

Du kan sjekke status på eksisterende sak nedenfor. Dersom du ønsker å legge til kommentarer og/eller vedlegg til din eksisterende sak, kan du svare på e-posten du har motatt fra oss.

Sjekk status og innhold i det eksisterende kravet ditt.

Innsending av krav via tredjepart

Vi anbefaler passasjerer som skal sende inn et krav vedrørende kanselleringer, forsinkelser, skadet eller forsinket bagasje i henhold til passasjerrettigheter, å gjøre dette direkte gjennom våre hjemmesider og ikke gjennom tredjepartsaktører, da de tar et provisjonsgebyr på opptil 50%.

Hvis berettiget
, vil passasjerer som sender inn et gyldig krav direkte til Norwegian, motta hele kompensasjonsbeløpet uten ekstra kostnader.
Du kan enkelt sende inn ditt krav ved å følge linkene til riktig avdeling over.

Bank Norwegian-kortet

Har du brukt Bank Norwegian-kortet og ikke fått registrert CashPoints?

Du må knytte sammen Norwegian Reward profilen med kredittkortet, se bruksanvisning.

Hva dekker reiseforsikringen på Bank Norwegian-kortet?

Se vilkår og hvem du skal kontakte hvis skaden oppstår.

Kontakt Bank Norwegian

Ved mistet kredittkort, ring sperretjenesten på +47 23 36 16 99. For andre spørsmål anbefaler vi å benytte kontaktskjema.