Hjelp og kontaktinfo


Kontakt oss, finn et svar på noe du lurer på eller send oss en kommentar – vi er her for å hjelpe deg.

Hva kan vi hjelpe deg med?

Velg kategori som passer det du tenker på, slik at vi kan hjelpe deg på mest mulig måte.

 

Bestillinger eller generelle forespørsler

Åpningstider (alle dager - service på engelsk)

Mandag-fredag fra 08:00 til 20:00 CET
Lør-søn fra 09:00 til 18:00 CET

 +47 21 49 00 15

  • Danmark +45 70 80 78 80
  • Finland +358 (0)9 231 01 600
  • Frankrike +33 970 738001
  • Italia +390 694 802756
  • Tyskland +49 (800) 5895000
  • Spania +34 902 848 080
  • Sverige +46 (0)770 45 77 00
  • Storbritannia +44 (0)330 828 0854
  • Andre land +47 2149 00 15

Representerer du et reisebyrå?

Besøk Norwegian Agent.

For kunderelaterte henvendelser vennligst benytt telefon, chat eller skjema under "Krav og tilbakemeldinger" nederst.

For ikke kunderelaterte henvendelser ta kontakt med post.reception@norwegian.com

Profil og passord

Glemt passordet ditt?

For å få nytt passord, trenger du bare å skrive inn brukernavnet ditt og følge instruksene du får.

Husker du ikke brukernavnet ditt?

Brukernavnet ditt er det samme som e-mailadressen du brukte da du opprettet profilen.

Vår nye chatrobot har null ventetid og sover aldri

Den kan svare deg på det vi får mest spørsmål om.

Bagasje

Åpningstider (alle dager - service på engelsk)

Mandag-fredag fra 09:00 til 16:00 CET
Lør-søn fra 10:00 til 16:00 CET

 +47 21 49 00 15

  • Danmark +45 70 80 78 80
  • Finland +358 (0)9 231 01 600
  • Frankrike +33 970 738001
  • Italia +390 694 802756
  • Tyskland +49 (800) 5895000
  • Spania +34 902 848 080
  • Sverige +46 (0)770 45 77 00
  • Storbritannia +44 (0)330 828 0854
  • Andre land +47 2149 00 15

Representerer du et reisebyrå?

Besøk Norwegian Agent.

For kunderelaterte henvendelser vennligst benytt telefon, chat eller skjema under "Krav og tilbakemeldinger" nederst.

For ikke kunderelaterte henvendelser ta kontakt med post.reception@norwegian.com

Spesielle behov

Åpningstider (alle dager - service på engelsk)

Mandag-fredag fra 08:00 til 20:00 CET
Lør-søn fra 09:00 til 18:00 CET

 +47 21 49 00 15

  • Danmark +45 70 80 78 80
  • Finland +358 (0)9 231 01 600
  • Frankrike +33 970 738001
  • Italia +390 694 802756
  • Tyskland +49 (800) 5895000
  • Spania +34 902 848 080
  • Sverige +46 (0)770 45 77 00
  • Storbritannia +44 (0)330 828 0854
  • Andre land +47 2149 00 15

Representerer du et reisebyrå?

Besøk Norwegian Agent.

For kunderelaterte henvendelser vennligst benytt telefon, chat eller skjema under "Krav og tilbakemeldinger" nederst.

For ikke kunderelaterte henvendelser ta kontakt med post.reception@norwegian.com

Bestilling på nett

Du kan bestille reisen din på nett om du trenger assistanse. Du kan også legge til en forespørsel på en bestilling du allerede har gjort.

Norwegian Reward

Etterregistrer CashPoints

Glemte du å logge deg inn da du bestilte flybillett?

Du kan etterregistrere CashPoints opptil 30 dager etter avreise.

Har du andre spørsmål om CashPoints eller vårt fordelsprogram? Besøk Norwegian Rewards hjelp og kontaktside.

Norwegian Holidays

Norwegian Holidays kundeservice

Her finner du svar på alt du lurer på om reisen din. 

Leiebil

Har du bestilt leiebil?

Hvis du har et spørsmål, kontakt CarTrawler på telefon +47 24 05 50 85.

Du kan lett endre bestillingen på Internett via vår kundeportal

Hvis du ønsker å endre eller avbestille bestillingen, gå til:
https://cars.cartrawler.com/norwegian-new/no/managebooking.

Vil du bestille leiebil?

Finn et godt tilbud på leiebil og bestill nå.

Hotell

Har du bestilt hotel?

Ring oss på: 23 02 46 65

For å administrere din hotellbestilling, gå til: Hotels.com.

Vil du bestille hotellovernatting?

Finn gode tilbud på hotell og bestill nå.

Charterfly

Har bestilt en chartertur gjennom et reisebyrå?

Andre spørsmål?

Kontakt reisebyrået du bestilte turen hos.

Krav eller tilbakemeldinger

Motta kvittering eller bekreftelse

Send oss et krav

Sørg for at kravet ditt kommer frem til riktig person ved å velge hva det gjelder nedenfor.

Din mening teller

Vi vil gjerne høre hva du synes vi gjør bra og hva vi kan forbedre oss på.

Har du allerede sendt oss krav eller tilbakemelding?

Du kan sjekke status på eksisterende sak nedenfor. Dersom du ønsker å legge til kommentarer og/eller vedlegg til din eksisterende sak, kan du svare på e-posten du har motatt fra oss.

Sjekk status og innhold i det eksisterende kravet ditt.

Bank Norwegian-kortet

Har du brukt Bank Norwegian-kortet og ikke fått registrert CashPoints?

Du må knytte sammen Norwegian Reward profilen med kredittkortet, se bruksanvisning.

Hva dekker reiseforsikringen på Bank Norwegian-kortet?

Se vilkår og hvem du skal kontakte hvis skaden oppstår.

Kontakt Bank Norwegian

Ved mistet kredittkort, ring sperretjenesten på +47 23 36 16 99. For andre spørsmål anbefaler vi å benytte kontaktskjema.