{{'FrontPageAccsessabilityVersionOnDesktopDeviceText' | translate}} {{'FrontPageAccsessabilityVersionOnDesktopDeviceButton' | translate}}

Norwegian Holidays: Hjelp og kontakt


Bestill din neste ferietur

Se tilbudene hos Norwegian Holidays og bestill pakkereisen i dag.

Søk og bestill

Hent bestilling

Du kan se bestillingen din på nett nå. Du trenger bare e-postadressen din og referansenummeret.

Ta kontakt med oss

Vi er tilgjengelige mandag til fredag fra 9:00 til 23:00

Hvor ringer du fra?
  • Norge: 815 56 020
  • Alle andre land: +47 21 00 40 20

travel@norwegianholidays.com

Vilkår for Norwegian Holidays

Vanlige spørsmål

  • Bestilling

Hvordan vet jeg om bestillingen min var vellykket?

Dersom du får en feilmelding, var bestillingen din neppe vellykket. Når bestillingen din er bekreftet, mottar du et dokument fra Norwegian Holidays på den e-postadressen du har oppgitt.

Hvis du ikke er sikker på om bestillingen din var vellykket av en annen grunn, ringer du Norwegian Holidays på telefonnummer 815 56 020 (fra Norge) eller +47 21 00 40 20 (fra utlandet). Vennligst ikke bestill på nytt, for da kan du bli belastet to ganger.

Er det mulig å bestille og reservere sete etter at bestillingen er fullført?

Setereservasjon er inkludert i Norwegian Holidays. Dersom du får problemer med setereservasjonen når du bestiller, kan du ta kontakt med Norwegian Holidays.

Kan jeg legge til bil og/eller hotell etter at jeg har bestilt?

Nei. Du må reservere bil og/eller hotell på bestillingstidspunktet.

Kan jeg endre bestillingen?

Nei. Det er ikke mulig å endre en Norwegian Holidays-bestilling.

Kan jeg ta med sportsutstyr?

Ja. Send en forespørsel til travel@norwegianholidays.com. Du må betale på flyplassen før avreise. For informasjon og priser, se Norwegian.com.

Kan jeg bestille barneseng til spedbarnet mitt på hotellet?

Vær vennlig å legge til en forespørsel om dette når du bestiller eller ta kontakt med hotellet.

Hvordan reserverer jeg sete når jeg reiser med spedbarn?

Ta kontakt med Norwegian Holidays på telefon eller via e-post, så bestiller vi setene for deg.

  • Dokumenter og kvitteringer

Er det påbudt å skrive ut hotellkvitteringen?

Vi anbefaler at du tar med hotellkvitteringen, siden den inneholder nyttig informasjon.

Er det påbudt å skrive ut leiebilkvitteringen?

Ja, det er påbudt å skrive ut og ta med seg leiebilkvitteringen til bilutleiefirmaet. Kvitteringen inneholder også viktig informasjon om bilutleiefirmaet samt kontaktinformasjon.

Hvorfor har jeg ikke fått bekreftelse via e-post?

Vennligst sjekk søppelpostkassen. Hvis du fortsatt ikke finner bekreftelsen, tar du kontakt med Norwegian Holidays.

Jeg trenger en utskrift av bestillingen min. Hvor finner jeg den?

https://www.norwegianholidays.com/travel/retrieve_booking.cfm

Trenger jeg separate flybilletter/reisedokumenter?

Nei. Bestillingsbekreftelsen du fikk per e-post, er alt du trenger for å reise. Vi anbefaler at du tar med bestillingsbekreftelsen. Du trenger referansenummeret for flyreisen (seks siffer) for å bruke innsjekkingsautomat. Dette finner du i dokumentet.

  • Vilkår

Er navneendring tillatt?

Det er tillatt å rette et navn dersom det er stavet feil. Vennligst ta kontakt med Norwegian Holidays senest 24 timer før avreise.

Jeg har gjort en feil under bestilling. Er det mulig å avbestille?

Nei

Kan jeg avbestille?

Nei

  • Hotell

Hvorfor ber hotellet meg om kredittkortet selv om jeg allerede har betalt for bestillingen?

Det er vanlig prosedyre for hoteller å legge til et beløp på kredittkortet ditt når du sjekker inn, som depositum for valgfrie tilleggstjenester.

Hva skal jeg gjøre hvis jeg må betale for en tjeneste som skulle ha vært inkludert i bestillingen min?

Vennligst sjekk hotellkvitteringen din. Ta opp eventuelle uoverensstemmelser med de ansatte på hotellet når du sjekker ut.

Hotellet svarer ikke til forventningene mine. Hva skal jeg gjøre?

Ta opp eventuelle uoverensstemmelser med de ansatte på hotellet så fort som mulig.

Hotellet finner ikke bestillingen min. Hva skal jeg gjøre?

Vis frem kvitteringen i resepsjonen. Dersom hotellet fortsatt ikke kan hjelpe deg, ringer du Norwegian Holidays.

Hvorfor får jeg oppgitt ledige rom på hoteller som ligger langt unna stedet jeg søker på?

Hotelleverandøren vår tilbyr en utvidet søketjeneste for å gi deg flere valgmuligheter. Du kan begrense søket med forskjellige verktøy i menyen til venstre.

Hvordan finner jeg et hotell i sentrum av byen?

Kryss av for "city" i "find hotels nearby".

Hvorfor opplyser noen hoteller om at rommet ikke er refunderbart?

Ingen Norwegian Holidays-bestillinger er refunderbare.

Hvordan bestiller jeg et rom for røyker/ikke-røyker?

Vær vennlig og be om dette når du bestiller, eller ta kontakt med hotellet etter at du har bestilt.

Hvordan kan jeg be om et tilrettelagt rom?

Vær vennlig og be om dette når du bestiller, eller ta kontakt med hotellet etter at du har bestilt.

Jeg ønsker å oppgradere hotellrommet mitt. Er dette mulig?

Vi kan dessverre ikke oppgradere rommet ditt. Du kan be om en oppgradering i hotellresepsjonen når du sjekker inn.

Hvordan kan jeg bestille rom med utsikt over havet?

Vær vennlig å be om dette når du bestiller eller spør i resepsjonen når du kommer fram.

  • Bil

Bilutleiekontoret er stengt. Hvordan får jeg tak i bilen min?

Sjekk kvitteringen din eller ring Norwegian Holidays.

Er det bare mulig å reservere én bil per bestilling?

Ja, det stemmer.

Er det mulig å bestille barnesete til leiebilen?

Send en e-post med forespørselen din og referansenummeret til: travel@norwegianholidays.com. Vi sender forespørselen din videre til bilutleiefirmaet. Eventuelle ekstrakostnader må betales direkte til bilutleiefirmaet.

Er forsikring inkludert i bilutleien?

Det varierer fra et utleiefirma til et annet. Vennligst sjekk lenken som står i bestillingsbekreftelsen fra bilutleiefirmaet.

  • CashPoints

Når får jeg tilgang til mine CashPoints?

Du får tilgang til dem når du har fullført reisen.

This site requires web browser cookies to be turned on!

{{'FrontPageAccsessabilityVersionOnDesktopDeviceText' | translate}}

{{'FrontPageDesktopVersionOnMobileDeviceText' | translate}}

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) på nettsidene våre for å gi deg en bedre brukeropplevelse. Finn ut mer om våre retningslinjer for informasjonskapsler. Når du besøker norwegian.no, samtykker du i at vi bruker informasjonskapsler.