Endre bestilling


Ting kan skje. Planer endrer seg. Vi skjønner det. Derfor har vi gjort det enkelt og greit å endre de fleste bestillingene på nett

Endre bestilling på nett og spar penger

Du kan endre tid, dato, reisemål og navnet på den reisende på nett (mot et tillegg) inntil 30 minutter før opprinnelig avgangstid på de fleste reisemålene. (I enkelte tilfeller må du ringe Kundeservice for å endre bestillingen.)

Hvis du har gjort en feil med navnet ditt ved bestilling, ta kontakt med oss, så kan vi rette disse gratis (én rettelse per navn):

  • Stavefeil, så lenge det fortsatt er samme person.
  • Legge til/fjerne mellomnavn når du reiser utenfor Schengen-området (ikke nødvendig innenfor Schengen).
  • Hvis du trenger å endre navn på grunn av en offisiell navneendring, må du betale gebyret for navneendring og kontakte oss for refusjon. Navneendringen må gjøres før innsjekk.

Vet du allerede hva du skal gjøre? Alt du trenger er påloggingsinformasjonen til profilen din eller referansenummeret og etternavnet ditt, så kan du endre bestillingen på nett.

 Servicetillegg – bestillinger over telefon og på flyplassen

Du betaler et servicetillegg (300 NOK per person, hver vei) for bestillinger og endringer du foretar over telefon eller på flyplassen.

Pris ved endringer på LowFare og LowFare+

  • Navneendring: 650 NOK
  • Endre bestilling: 650 NOK + prisdifferanse
  • Refunderbar: Ikke refunderbar

Du betaler for endringer per person, hver vei. Se gjeldende vilkår.

Gratis å endre Flex

    • Navneendring: Gratis
    • Endre bestilling: Gratis
    • Refunderbar: Fullt refunderbar

Vilkår og betingelser gjelder.